Little Miss Puu vole svi, od djece do roditelja i gurmana

Kad vidim sve te proizvode koji nastaju u kreativnoj Little Miss Puu radionici, naviru mi sjećanja i vraćam se u djetinjstvo. I moj je tata spretan s drvom i posjeduje taj talent da od komada drva može napraviti pravo malo remek djelo. Radio mi je sobu, ormare, krevet na kat meni i seki, zidne police, stolove, ma svašta nešto. Uvijek su se svi divili njegovom radu i talentu, a ja sam bila ponosna na svog "tatu od formata". Znam da nije tema, ali pričam vam ovo da bih objasnila odakle divljenje prema onome što stvara brend Little Miss Puu. Ono što oni rade je čista ljubav utkana u drvo. I još neke materijale. Kroz svaki svoj proizvod prenose tu ljubav na nas, u naše domove, u naše kuhinje preko svojih personaliziranih dasaka, na naše najmanje kroz proizvode za djecu. Njihova je priča krenula s drvom i po tome su zaista prepoznatljivi, iako kasnije šire ponudu i kod njih svatko može pronaći nešto za sebe ili svoje voljene. Osobno, u kolekciji imam već nekoliko njihovih proizvoda. Oduševile su me njihove daske s tekstom po želji, a božićne su mi blagdane uljepšali i jednim malim iznenađenjem. Kako svi znaju da jako volim Božić, a sad još i više otkad je moja curica tu, iznenadili su me kuglicom za božićno drvce, koja je također od drva i na kuglici je ispisan predivan tekst. Istog sam ju trenutka stavila na bor i to nam je još jedna lijepa uspomena na prvi zajednički Božić u troje. Što se tiče dječice, posebno su neodoljivi bodiji ali i drvene kocke s bebinim bitnim podacima. Za sve nas koji volimo šalice, tu su i diiivne šalice s još ljepšim natpisima koji otapaju srca. Ma neću vam sve otkriti unaprijed, sve informacije slijede u priči koja slijedi. P.S. Neka vas ne iznenade proizvodi u obliku praščića, zeke, kravice i mnogim drugim veselim oblicima. Preslatko im je sve i sigurna sam da ćete barem neki od njih poželjeti udomiti. Mogu vam napraviti bilo što: božićnu daskicu u obliku drvca, valentinovsku srcoliku daskicu ili nešto lijepo za vaše bebice. Fascinantna je ljubav s kojom rade svoj posao, a mene je oduševilo i to da su mislili na sve: i na bebice i na zaljubljene, na novopečene mame i tate, mladence, pa čak i na gurmane i one koji vole provoditi vrijeme u kuhinji.



Iza brenda Little Miss Puu stoji cijeli jedan mali tim, upoznajte ih:

"Iza brenda Little Miss Puu stoji jedna žena, jedan muškarac, dvoje djece, pas, zlatna ribica i hrpa dobrih i dragih ljudi koji nam pomažu i podržavaju nas u radu. Idejno je krenulo kao mali hobi za vrijeme mojeg drugog porodiljnog dopusta, razbibriga i zanimacija dok je dijete spavalo, te sam u toj fazi sve sama radila; osmislila proizvod i onda rezala, pilila, brusila, dostavljala… no s vremenom je preraslo u nešto više te danas zapravo uskaču svi u pomoć.
Između redovnog posla i Little Miss Puu, osobno, ali i obiteljski, koristimo svaku priliku za neki bijeg i pustolovinu; bilo da planiramo neko putovanje ili planinarenje po Sljemenu, koje se nalazi nedaleko našeg stana. Nemirna smo duha i volimo biti u pokretu i okruženi dragim ljudima."


Evo što su mi ispričali o tome kako je započela njihova priča i kako je brend nastao. Zanimljiv mi je i naziv brenda, a još više i razlog zbog kojega je odabrano to ime, pa evo njihove priče:
"Kao i kod velikog broja naših kreativaca i rukotvoraca (barem s ove, ženske strane) Little Miss Puu dugo je tinjala u meni, a svoje pravo lice pokazala tek za vrijeme porodiljinog  dopusta u kojem sam imala malo više vremena razmisliti iskreno o tome što me veseli i kako želim upotpuniti i obogatiti svoje vrijeme. Krenula sam razmišljati o proizvodima koje nemam, a veselili bi me. Krenulo je sve od djece i moje želje da što duže zadržim taj poseban osjećaj i uspomenu na njihovo rođenje: tako je nastala drvena predimenzionirana kocka koja nosi one bitne brojke koje, na žalost, s vremenom zaboravimo: dužina i težina pri porodu, vrijeme rođenja te klasične; datum rođenja, imena roditelja i sl. Nakon toga proširilo se i na druge proizvode za bebe i novopečene roditelje, ali i za sve koji vole hranu, kuhati, jesti ili posluživati.Ime se nametnulo nekako samo od sebe, Puu ili „pupupuu“ bila je poštapalica koju sam često koristila u trenutcima velike sreće i zanosa, a isto sam htjela podariti i svojim proizvodima."



Što se tiče proizvoda u ponudi, ja ne znam da li su mi draži proizvodi za kuhinju u čiju sam se kvalitetu već i sama uvjerila, ili proizvodi za naše malene. Možda su to trenutno ipak proizvodi za dječicu jer sam sad novopečena mama, već skoro šest mjeseci, pa samo gledam što gdje ima za moju curicu. Evo koji su sve proizvodi u njihovoj ponudi i koje materijale koriste:
"U ponudi i proizvodnji se nastojimo držati samo tri osnovna materijala: drvo, papir i pamuk. Krenulo je sve od drva, komada kocke koja je pričala najljepše priče o onome kome se poklanja, priče o ljubavi. Kao što su nekada zaljubljeni parovi urezivali svoje inicijale u deblo drva pod kojim su se nalazili ili pak na školske klupe i stolove, ova kocka omogućuje da tu svoju ljubavnu priču nosite bilo gdje i da ju ponosno izložite gdje god poželite.

Poanta je u personaliziranim proizvodima dostupnih svim dobnim uzrastima.
Tako za najmanje imamo male i velike drvene kocke koje mogu nositi njihove podatke, brojalice, stihove ili citate, drvne kutije uspomena za najvažnije predmete i sitnice u malim životima, personalizirane bodije s natpisom „Bok! Ja sam…“, foto kartice kao baby milestone kartice koje prate dijete kroz prvu godinu života te su zgodan rekvizit za fotografiranje, ali i kao dnevnik.

Za novopečene roditelje tu su personalizirane šalice za kavu ili čaj s natpisima „I make humans. What's your superpower“ ili „Mama od 2018./Tata od 2018.godine“ ili već koje se dijete rodilo, a sve češće te šalice roditelji naručuju i za bake, djedove, kumove, sestre i slično.



Za zaljubljene, kao zgodan poklon za godišnjice ili vjenčanja, imamo drvenu kocku s njihovim inicijalima, stihovima najdraže pjesme, lokaciji gdje su se upoznali i/ili vjenčali, datum i dr. Ljubav je beskonačna i nikada ne prestaje. Zato je tu i drveni simbol beskonačnosti koji također ugravirano nosi podatke po želji, a vrlo je lijep ukras na polici. 

Za one koji ne znaju što pokloniti mladencima, imamo i drvene kutije s personaliziranim natpisima u koji se može dodatno staviti i drugi poklončić po želji.

I na kraju, zbog ljubavi prema hrani i polazeći od postulata da ljubav ide kroz želudac, tu su naše daskice za kuhanje, proizvod po kojem nas najviše prepoznaju. Dolaze u više oblika, pa tako uz klasične i okrugle, imamo pravo životinjsko carstvo: svinjice, mace, zekane, kravice, ali i gitare, oblake i srca."


Nastanak njihovih proizvoda je cijeli jedan kreativni proces, no kao završni rezultat, odnosno konačni proizvod se dobiva nešto što je u potpunosti u skladu sa željama kupca:

"Definitivno. To je proces koji ponekada traje jako dugo, možda čak i mjesecima, a ponekada zaživi odmah. Sve najviše ovisi o količini slobodnog vremena i trenutnom raspoloženju."

Već sam spomenula da sam ponosna vlasnica njihovih personaliziranih dasaka i kuglice za bor, no zanimalo me za kojim proizvodom postoji najveća potražnja, kao i koji je njima osobno najdraži. Evo što su nam rekli o tome ali i o tome zašto su im bitne suradnje koje ostvaruju s blogerima i ostalim partnerima:

"Najsretniji smo kada čujemo pohvale za naše proizvode, posebice od onih koje i sami cijenimo i pratimo njihov rad, baš kao što je i tvoj. Suradnja s blogerima puno nam je pomogla u proboju na tržištu, a dodatno me čini posebnom što su nas oni sami prepoznali i među prvima podržali.
Najveća potražnja definitivno je za daskicama i to onom u obliku svinijce, a meni će uvijek najdraži biti ujedno i prvi proizvod – drvena kocka koju sam napravila za svoju djecu, Pavela i Anu."



Planova za budućnost im nikad ne nedostaje, a ja samo mogu reći da se nadam da će brend živjeti još dugo jer toliko divnih proizvoda na jednom mjestu teško je bilo gdje naći:
"Uvijek nešto crtkam, planiram i spremam u mentalne ladice „to do“. Nadam se da će Little Miss Puu još dugo raditi, da ću joj moći posvetiti više vremena i godišnje predstaviti nekoliko novih proizvoda."

Dan im, kako to uvijek i jest u poslu, izgleda kaotično, što nije ni čudno s obzirom na to da je ovaj brend posao uz posao, pa je tu i mnoštvo izazova s kojima se suočavaju:

"Trenutno je vrlo kaotično hihi. Kako radim dva posla i pokušavam biti mama koja je maksimalno uključena u živote svoje djece, balansiram. Nekada više, a nekada manje uspješno. Od 9-17 sati radim jedan, uredski posao, a Little Miss Puu, je moja mala noćna muzika, rad prije spavanja."



Svaki njihov rad je pravo malo umjetničko djelo. Inspiraciju crpe doslovno iz svega oko sebe. Iz djece, muža, ljubavi, kreativnih ljudi. Često im se javljaju i kupci s povratnim informacijama pa su mi ispričali i kakve su njihove reakcije:

"To je definitivno najljepši dio ovog posla i ono što me tjera dalje. Njihove reakcije, a često i suze radosnice su moje gorivo u trenutcima kada pomišljam zaustaviti sve i početi živjeti malo sporije. No komunikacija s njima, zajedničko osmišljavanje proizvoda i entuzijazam koji i oni svemu poklanjju – neprocjenjivo je."



Za sada njihove proizvode možete naručiti putem Facebook stranice ili Instagrama, čije linkove donosim u nastavku. U svakom slučaju zavirite da vidite čega sve ima, bilo za sebe, svoje klince ili ako ste u potrazi za kakvim posebnim personaliziranim poklonom za svoje najdraže.





Fotografije su vlasništvo Little Miss Puu

0 komentara :